Op. Dr. Evrim Aksoy

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Facebook Sayfası Instagram Sayfası

Eğitim
  • 2010 – 2011: Yeditepe Üniversitesi Üremeye Yardımcı Tıp Merkezi – IVF (Tüp Bebek) Sertifika Programı
  • 2009 – (Strasbourg Fransa EITS) European Institute of Telesurgery – Laparoskopik Cerrahi Eğitimi
  • 2000 – 2004 Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Kadın Hastalıkları ve Doğum İhtisası
  • 1998 – 2000 İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Anatomi Ana Bilim Dalı İhtisas Programı
  • 1992 – 1998 İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi
Mesleki Kariyer
  • İstanbul Florence Nightingale Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği
  • Liv Hospital Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği
  • Taksim Alman Hastanesi – Universal Hospitals Group – Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği
  • Kadıköy Şifa Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği
Mesleki Üyelikler
  • TTB İstanbul Tabip Odası
  • European Society of Contraception
  • TJOD Türkiye Jinekoloji ve Obstetrik Derneği
  • Türk Perinataloji Derneği
Yayınlar
  • Bir reaktif oksijen radikal ürünü olan malondialdehit seviyelerinin erkek ve kadın infertilitesindeki önemi ve yardımcı üreme teknik sonuçlarına olan etkileri. (2004- Uzmanlık Tezi)
  • Predictors of intracytoplasmic sperm injection outcome in couples with and without male factor infertility. (2004 – Clinical and Experimental Obstetrics & Gynecology)
  • The effects of oxidative stress on outcomes of assisted reproductive techniques.
  • The difficulties encountered with embryo transfer and the role of catheter choice in clinical pregnancy success rates in an IVF cycle.
  • Effects of Postmenopausal Use of Raloxifene on Serum Homocysteine and Lipid Profile.
  • Erken doğum tehdidinde risk faktörlerinin belirlenmesi (2002- Zeynep Kamil Tıp Bülteni)
Yabancı Dil

İngilizce